10. σελίδα - Σελίδα 10

Διεύθυνση

Ν. Κουντουριώτου 19
Τ.Κ. 546 25 - Θεσσαλονίκη
Τηλ.: 2310/533127
Fax: 2310/541228
e-mail:Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
web: www.eave.gr

Αυτοί και οι καταστατικοί λόγοι και σκοποί, για τους οποίους εξετάζουμε τις δραστηριότητες ημεδαπών και αλλοδαπών Οργανισμών, που «εμπίπτουν στο πλαίσιο του ασφαλιστικού ενδιαφέροντος» και ενημερώνουμε κάθε ενδιαφερόμενο «σε θέματα κοινού και αμοιβαίου συμφέροντος», όπως ο γ΄ σκοπός του άρθρου του Καταστατικού μας και όπως το επιβάλει το αμοιβαίο συμφέρον της χώρας και του τόπου μας. Ενεργούς πολίτες αναζητεί η χώρα και αυτό πράξαμε και πράττουμε. Δεν διαβάσαμε πουθενά και ούτε ακούσαμε ποτέ ότι η Ελλάδα θέλει, με Νόμους και Σύνταγμα, υπηρέτες και άβουλους πολίτες. Όσοι το πράττουν, έχουν τους λόγους τους, οπότε είναι αναπόφευκτη η σύγκρουσή μας.
Δείτε, τώρα, την υλοποίηση των σκοπών μας και προετοιμασθείτε για ανατριχιαστικές Αλήθειες και Διεθνείς Παραβάσεις της «ελληνικής Επικράτειας» υπέρ των Σκοπίων (ουσία των όπισθεν αυτών), δια των «Διεθνοασφαλίσεων».
Μη υπάρχοντος πλέον του «εμπάργκο», που άνοιξε και επέβαλε τις δυτικές θαλάσσιες οδούς, σκέφθηκαν οι εξ αυτών ωφελούμενοι να ανοίξουν και τις μέχρι Σκοπίων (και Κοσόβου βέβαια) κλειστές χερσαίες, όπως είχε αποφασισθεί στην Γενική Συνέλευση Διεθνών Γραφείων Ασφαλίσεων στην Ρώμη, το προηγούμενο έτος 1994.
Ενοχλούσε όμως εκείνος ο υποχρεωτικός όρος περί ονομασίας «FYROM» και η οποία ονομασία αχρήστευε το ρυθμιστικό «ατού» του πανταχού «ενδιάμεσου» και του περίπου «ισόβιου» πλέον διαπραγματευτού του. Το όνομα Μακεδονία είχε τύπο και ουσία, διότι το «FYROM» ήταν πρώην και τέως, αέρας και ανύπαρκτο, ως κάποτε Τιτοϊκό εφεύρημα. Και η ουσία δεν είναι κάποια περιουσία, αλλά αμύθητος θησαυρός, όπως θα δούμε.
Όπως διέρρευσε από τα εδώ πρόθυμα και πάντα «καλά παιδιά», που μέσω του ελληνικού Γ.Δ.Α. (Γραφείο Διεθνούς Ασφαλίσεως) δεν μπορεί να έχει και ασφαλή στεγανά, το πρόβλημα έφθασε βορείως του Λονδίνου, όπου είχε την έδρα του ο Διεθνής Οργανισμός Ασφαλίσεως Αυτοκινήτων, όχι όμως αποκλειστικά Ευρωκοινοτικός, παρά το γεγονός ότι υπάγεται στον Ο.Η.Ε. δια της Οικονομικής για την Ευρώπη Επιτροπής του Ο.Η.Ε. (την ακούσατε ποτέ;) και με την οποία Οικονομική Επιτροπή η μετέπειτα Ε.Ο.Κ. και τώρα Ε.Ε. των Γαλλο-Γερμανών «ζεν πρεμιέ», δεν «χωρούν στον ίδιο τόπο και αντικείμενο», οπότε ξοδεύουν και πολύ «βαμβάκι» στις κρυφοσφαζόμενες σχέσεις τους.
Προφανώς και για να λύσει το πρόβλημα αυτό, χάριν της δικής του οικονομίας στην Ευρώπη, ο υπεράνω όλων «ενδιάμεσος» πέραν του Ατλαντικού, «έχωσε» στους ενωμένους και μη Ευρωπαίους, δικούς του «συμμάχους» εκ της Μέσης Ανατολής (από Τουρκία και Ισραήλ, μέχρι Ιράν και Ιράκ) και Βορείου Αφρικής (από Αιγύπτου και μέχρι Μαρόκου). Αν σκεφθείτε τα συνταρακτικά γεγονότα στις χώρες αυτές, θα εννοήσετε καλύτερα το όλο σύμπλεγμα.
Έτσι βγήκε πάνω από τους Ευρωπαίους στην Ευρώπη, όπως στην «Eurovision» των αμανέδων της νέας Ηπείρου Ευρασίας. Εξ αυτών βεβαιούται ότι όποιος και δια καταστατικού σκοπού σωματείου «μελετά» τις Αποφάσεις του Ημισφαιρικού Οργανισμού Διεθνούς Ασφαλίσεως και της Επιτροπής του (COUNCIL OF BUREAUX), γνωρίζει καλώς όχι μόνον τα παρόντα δρώμενα και μη λεγόμενα, αλλά και τα μελλούμενα στο εδώ Ημισφαίριο της γης. Ακριβώς επειδή τα εδώ Διεθνοασφαλιστικά είναι πρώτα Γεωπολιτικά και Στρατηγικά, προς εξυπηρέτηση των πολύ στενών και στεγανών Οικονομικών.