7. σελίδα - Σελίδα 7

Διεύθυνση

Ν. Κουντουριώτου 19
Τ.Κ. 546 25 - Θεσσαλονίκη
Τηλ.: 2310/533127
Fax: 2310/541228
e-mail:Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
web: www.eave.gr

Μεταξύ των πολλών εναλλαγών και εξελίξεων, το άρθρο 7 συνέχιζε να «ζει και να βασιλεύει», δια της μεγάλης του κράτους σφραγίδας του, οπότε ο κάθε και όποιος Σκοπιανός ή όπισθεν αυτού υποκρυπτόμενος εμφανώς και αφανώς, το έκανε χρήση διεθνώς και ανθελληνική σημαία του στο εξωτερικό, ενώ έκλειναν τα βόρεια σύνορα στα Τελωνεία Κιλκίς και Φλώρινας, με αποτέλεσμα να τρίβουν τα χέρια τους από την «ροή του Παρά» οι Ιταλοί και ειδικά στο Μπρίντεζι, αλλά και κάποιοι στην Πάτρα και στον Πειραιά, με νέκρωση του Λιμένα Θεσσαλονίκης και όλης της εμπορικής και τουριστικής κίνησης στην Μακεδονία και για το όνομά της!
«Εμπάργκο» ονομάσθηκε το κλείσιμο των βορείων χερσαίων συνόρων προς την Κεντρική Ευρώπη, μέσω Σκοπίων και εξ αυτού άνοιξαν τα δυτικά σύνορα μέσω θαλάσσης και «ελληνικής επικράτειας», που προσάρτησε εμπορικότατα την άλλη μισή «μη εμπορική ελληνική επικράτεια»!
Φαντασθείτε ποιοι και πόσοι «προσαρτοποιοί» θα έριχναν μαύρο δάκρυ αν συνέβαινε το αντίθετο, με «εμπάργκο» προς Ιταλία και άνοιγμα-επισκευή του κάποτε πολυπροβαλλόμενου κάθετου οδικού άξονα Βιέννης-Θεσσαλονίκης, με επέκταση της Εγνατίας οδού μέχρι εκεί όπου άρχιζε, δηλαδή την Κωνσταντινούπολη! Ευρωκεντρικά ήταν όμως αυτά και ενοχλούσαν Δυτικά, οπότε, ως ασύμφορα, έκλεισαν και λησμονήθηκαν! Θα ανοίξουν όμως όταν ολοκληρωθεί ο εκτοπισμός και το καπέλωμα της κάποτε πρωταγωνίστριας Ναυτιλίας μας.
Κάπου εκεί και περί τον Μάϊο του 1994 συνέρχεται στην Ρώμη η Γενική Συνέλευση των μελών του Διεθνούς Οργανισμού Πρασίνων Καρτών (Διεθνής ασφάλιση αυτοκινήτων) και, μεταξύ άλλων, εξετάζει αίτηση εισόδου του «εθνικού Γραφείου Μακεδονίας»(!) στον, υπό τον Ο.Η.Ε. τελούντα αυτόν, Οργανισμό.
Η εκλεγμένη από Ασφαλιστές Αντιπροσωπεία του ελληνικού Γραφείου Διεθνούς Ασφαλίσεως, που αποτελείται και χρηματοδοτείται από όλες τις -Ιδιωτικές- ασφαλιστικές εταιρείες, οι οποίες ασφαλίζουν την υποχρεωτική από τον νόμο αστική ευθύνη αυτοκινήτων -ιδιωτική συναλλαγή- υπό πλήρη μυστικότητα και άγνοια των ασφαλιστικών εταιρειών-μελών και ειδικά της όλως ευαίσθητης Θεσσαλονίκης, στο ίδιο θέμα, με «οδηγίες του Υπουργείου Εξωτερικών της χώρας μας», όπως ισχυρίσθηκαν όλως ανεπίτρεπτα και απαράδεκτα, για μη Κυβερνητικό και Διεθνές Γραφείο, έπραξε τα εξής στην Ρώμη: «Υπέβαλε δήλωση και απεχώρησε της ψηφοφορίας»! «Διπλωμάτες» και «Πολιτικοί» οι… Ασφαλιστές μας! Με ποια πράξη και εξουσιοδότηση των ελληνικών εταιρειών-μελών ενήργησαν; Ποιος και πότε την έλαβε; Δεν παρέμειναν και δεν ψήφισαν αρνητικά στο αίτημα εισόδου των Σκοπιανών σε Διεθνή Οργανισμό, παρά την τότε ισχύ του Εμπάργκο κατά Σκοπίων. Ποιο Εμπάργκο όμως; Μήπως αυτό της οικονομικής απαγόρευσης στην εδώ Μακεδονία και προσάρτησή της κατά πράξη στους κατόχους της «ελληνικής επικράτειας»;
Την τελική απόφαση, ομόφωνα μάλιστα, την πήραν άλλα και ξένα εθνικά Γραφεία, για είσοδο του Σκοπιανού Γραφείου με το όνομα «FYROM» και όχι «Μακεδονία», όπως ζήτησαν με αίτησή τους!